Департамент освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації 10014, майдан ім. С.П. Корольова, 12 +38-0412-42-14-01 ztedu@ukr.net
Розпочато відбір проєктних заявок на отримання обладнання
10.06.2025

Міністерство освіти і науки України відповідно до Наказу № 810 від 04 червня 2025 року оголошує про початок відбору проєктних заявок на отримання обладнання, закупленого за кошти гранту «Підвищення доступності та стійкості освіти в умовах кризи в Україні (LEARN)», з метою створення сучасних та інклюзивних освітніх просторів.

Приймання заявок триватиме з 09 до 20 червня 2025 року.

Заклади освіти зможуть обладнати кабінети біології, фізики, хімії, географії, математики, робототехніки та STEM-лабораторії:

  • сучасним лабораторним обладнанням;
  • комп'ютерною технікою та інтерактивними засобами навчання;
  • новими меблями.

Кошти гранту призначено для закладів освіти, які відповідають таким умовам: 

  • очна або змішана форма навчання (поєднання очної й дистанційної);
  • заклад є учасником всеукраїнського інноваційного освітнього проєкту за темою «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти», затвердженого наказом МОН від 02.04.2021 № 406 (із змінами, внесеними наказом МОН від 03.07.2024 № 954);
  • заклад забезпечує здобуття другого рівня повної загальної середньої освіти (5–9 класи);
  • заклад гарантує проведення пілотування (апробації) навчально-методичних матеріалів для 5–9 класів у межах реалізації Гранту, що підтверджується гарантійним листом закладу освіти:
  • заклад не включений до переліку передпілотних закладів освіти, визначених наказом МОН від 10.10.2024 року №1451 «Про затвердження Концептуальних засад реформування профільної середньої освіти (академічні ліцеї)
  • заклад не є отримувачем коштів субвенції, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2025 року № 290 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2025 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору»;
  • засновник закладу гарантує проведення поточного та/або капітального ремонту (реконструкції) приміщень (у разі потреби) відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України, за рахунок коштів місцевих бюджетів або інших джерел, не заборонених законодавством, що підтверджується гарантійним листом.

Пілотні заклади освіти мають виконати такі кроки:

  1. Підготувати проєктну заявку за офіційною формою (відповідає Google-формі), яка містить детальну інформацію про заклад освіти.
  2. Заповнити таблицю переліку обладнання згідно з формою.
  3. Підготувати гарантійний лист, підписаний педагогічною радою закладу освіти та його директором, у разі готовності закладу пілотувати (апробувати) навчально-методичні матеріали для 5–9 класів у межах реалізації гранту.
  4. Підготувати гарантійний лист щодо проведення ремонтних робіт відповідно до рекомендацій МОН. Гарантійний лист підписуються керівником відповідної місцевої ради, обласної держадміністрації (військової адміністрації) чи уповноваженою особою. У разі підписання гарантійного листа уповноваженою особою до проєктної заявки додається копія документа, що підтверджує відповідні повноваження такої особи.
  5. Подати комплект документів на електронну пошту: olena.hloba@mon.gov.ua.

Контактна особа для отримання додаткової інформації: 

Олена Глоба, 063 3841992, ел. пошта: olena.hloba@mon.gov.ua                                                                                                                                                                                                                                   

 (За інформацією МОН України)