Департамент освіти і науки
Житомирської обласної державної адміністрації
10014, майдан ім. С.П. Корольова, 12
+38-0412-42-14-01
ztedu@ukr.net
Фахівці інклюзивно-ресурсних центрів виконують надзвичайно важливу та емоційно насичену роботу. Регулярна взаємодія з дітьми та їхніми родинами, що мають особливі освітні потреби, високий рівень відповідальності, необхідність постійного професійного розвитку та управління великим обсягом завдань створюють значне психоемоційне навантаження.
Розуміючи критичну важливість самодопомоги та створення системи підтримки для запобігання професійному вигоранню, підтримки високої якості надання послуг та забезпечення довгострокової стійкості фахівців ІРЦ, була організована дана зустріч.
Впродовж зустрічі Фахівці ІРЦ за допомогою МАК «Щит ресурсів» які базуються на моделі «Об’єднуючий міст» (BASIC PH) створеної ізраїльським професором психології Мулі Лахадом, вчилися активізувати «сплячі» ресурсні канали та здійснювали пошук нових способів підтримки позитивного емоційного стану.
Модель «Об’єднуючий міст»
В (BTLIEF) – вірування, переконання
A (AFFECT) – емоції, почуття
S (SOCIAL) – соціум, комунікація
I (IMAGINATION) – уява, фантазія
C (COGNITION) – когніція, мислення
PH (PHYSIOLOGY) – фізіологія, тіло
Згідно до моделі, у кожної людини з раннього дитинства вироблений власний патерн подолання труднощів. У надзвичайних або кризових ситуаціях людина активує механізми подолання, використовуючи один чи декілька з перерахованих ресурсних каналів.