Сьогодні Житомирщину з робочим візитом відвідав заступник міністра освіти і науки України Михайло ВИННИЦЬКИЙ.
Заступник начальника Житомирської обласної військової адміністрації Юрій ДЕНИСОВЕЦЬ, директор Департаменту освіти і науки ОВА Наталія ОСИПОВИЧ спільно з паном Михайлом відвідали закладів вищої освіти області.
Розпочали з Житомирського державного університету імені Івана Франка. Разом з колективом університету та студентським братством обговорили ситуацію у вищій освіті: питання формування державного замовлення, запровадження формульного підходу до фінансування вищої освіти, надання грантів на навчання, підтримка державою окремих спеціальностей, запровадження оновленого переліку галузей знань і спеціальностей.
Несподіванкою для заступника міністра стало інтерв’ю, яке як справжні «акули пера» організували і провели студенти спеціальності «Журналістика».
Наступним пунктом візиту став Державний університет «Житомирська політехніка». Спільно оглянули потужну матеріально-технічну базу закладу, пройшлися Інтерактивним музеєм науки і технологій «Політехнік», аудиторіями нового корпусу, познайомилися з ходом роботи по створенню Наукового парку «Житомирської політехніки» та діяльністю Центру ветеранського розвитку.
Позитивне враження справила створена в університеті система студентського самоврядування. Поспілкувалися зі студентським ректором та студентськими деканами, адже саме на їх запрошення заступник міністра приїхав прочитати лекцію «Університет мрії. Як студенту його побудувати?».
Завершальним у візиті став Поліський національний університет. Традиційно поспілкувалися з викладачами та студентами, оглянули корпуси та лабораторії університету. Познайомилися з міжнародними науковими проєктами, які впроваджує заклад, роботою регіонального інноваційно-космічного кластеру «Полісся».
У підсумку заступник міністра відмітив достойний рівень роботи вишів та підготовки студентів. Запевнив, що наразі реорганізації закладів вищої освіти в області не планується. А Міністерство освіти і науки України, у свою чергу, працюватиме у напряму реформування системи вищої освіти.